Bekijk onderstaande diensten om te ontdekken welk type diensten ik aanbied.
Ook maatwerk behoort tot de mogelijkheden.
Neem contact op om een gratis consult in te plannen.
PLANNING EN ORGANISATIE
De planning en organisatie is één van mijn specialiteiten en één van de taken die de neiging heeft om je tijd als ondernemer op te zuigen. En laat dat nu juist iets zijn waar ik in uitblink. Door me de volledige verantwoordelijkheid te geven, ben je vrij om je te concentreren op andere belangrijke aspecten. Ik sta o.a. klaar om zorg te dragen voor je agendabeheer, zakelijke lunchreserveringen te maken, reis boeken voor je volgende zakenreis, het organiseren- en coördineren van bijeenkomsten of evenementen, reageren op informatieverzoeken, behandelen van klachten van klanten, telefoontjes plegen of gewoon je telefoon beantwoorden wanneer jij er niet bent.
COMMUNICATIE
Jouw succes is mijn succes, dus ik zal er alles aan doen om de groei van jouw bedrijf te ondersteunen. De eerste stap is stoppen met het besteden van je tijd aan communicatie en mij die hele kant van het bedrijf op me laten nemen. Ik sta o.a. klaar om een enquête voor prospects c.q. klanten te maken, uitnodigingen voor je volgende evenement te ontwerpen en te laten drukken, opstellen van nieuwsbrieven en deze versturen naar je mailinglijst, nakijken en redigeren van offertes, artikelen en webpagina’s, je website bijhouden, je business blog opzetten, ontwikkelen en beheren voorlichtings-, promotie- en/of pr-materiaal, redigeren van aangeleverde teksten.
PERSONEELSZAKEN
Vanaf het moment dat ik me aansluit bij jouw team ben ik volledig betrokken in je bedrijf. Door mij taken van personeelszaken te laten overnemen, kun je jouw tijd besteden aan andere, meer toekomstgerichte aspecten van je bedrijf. Ik sta klaar om zorg te dragen voor administratieve processen van verschillende afdelingen zoals het bijhouden van arbeidsovereenkomsten, coördineren van sollicitatieprocedures, actueel houden van personeelsdossiers en bijhouden van de verlofregistratie. Maar ook het opstellen van richtlijnen met betrekking tot lief en leed personeel behoort tot mijn diensten.
ALGEMENE ADMINISTRATIE
De term algemene administratie is in feite een verzamelbegrip van de drie reeds benoemde diensten, maar ook sta ik klaar om zorg te dragen voor het CRM beheer, je mailinglijst opschonen en updaten, cadeaus voor de feestdagen uitzoeken- en bestellen voor klanten en relaties, kantoor artikelen bestellen, onkosten bijhouden, facturatie, email ordenen en de vele gearchiveerde berichten deleten of je helpen herinneren aan belangrijke zaken (verjaardagen, geboortes, trouwdag etc.) Ook het uitschrijven van speeches, presentaties, rapporten en brieven behoort tot mijn diensten.
EVENEMENTENORGANISATOR
Als evenementenorganisator ben ik van alle markten thuis. Ik plan en maak afspraken rondom alles wat met het evenement te maken heeft; de locatie, publiciteit, catering, veiligheid en nog veel meer. Ik organiseer evenementen zoals een bruiloft, receptie, verjaardagsfeest, personeelsfeest of kinderfeestje maar ook voor evenementen zoals een congres, boekpresentatie of symposium draai ik mijn handen niet om. Ik denk graag mee, werk op maat en geheel gericht op de wens van de klant. Ik maak graag van jouw evenement een belevenis!